Powered By Blogger

Rabu, 27 Julai 2011

menanti BaBy ShaRk..

yea.. blog kali ni aku sgt exited nak citer kat korg sume..
citernye mcm ni.. bini no dua aku.. Baby Shark sedang direstorasikan oleh pomen terulong Panther..
x lain x bukan.. pomen udin pontian the fabricator.. (dier punye panther manyak leng chai maa..
suda dua minggu Babyku dibogelkan.. dikikis segala kotoran dan calar balar.. dijahit balik segala luka2 yang ada pada badannya.. dan akhir sekali.. dihidupkan semula untuk menjalani hidup baru..

kaler yang akan menyinari tubuh badanyya adelah warna merun kataklaizer.. ehehe.. aku suker kaler ni sebab
1)member2 aku pakai kataklaizer kaler merun.. sorg je sesat kaler kuning diraje...
2)aku suke kaler ni.. x caye.. baju raye aku paling lame pakai adalah kaler merun taww...
3)baru ranggi.. ehehehe

dier akan disaluti dengan sepokrim kaler hitam agar tampak segak dan gagah perkasa.. ownernye kecik aje.. aiseh..

tarikh keramat aku akan menemui semula baby aku adelah mase 1st day puase nanti.. ditambah dengan keberkatan ramadhan.., x sabar rasenyer nk bertemu dengan adinda tersayang..(wekk,,,sambil muntah akibat mabuk laut semasa di tioman)


ni namanye jerung the accrobatter.. dier punya raida wa tarak kenal.. tapi musti minat sama itu kamen raida black rx..





ini la dia bakal moto gua.. pada owner/. ni pun wa tarak kenai.. byk lengchai lu punya motot.. tapi apa boleh buat.. wa pun pakai kaler ini ma.. kire kawtim la ye.. same2 naek..

1 ulasan:

  1. ape cerita terkini motor nih. susah jaga tak motor jerung nih. saya ingat nak angkat satu.

    BalasPadam