Sabtu, 30 Julai 2011

Kembali Pulang

salam semua.. tajuk kali ni sangat la mendebarkan.. mak limah yang tgh makan keropok lekor pun boleh tersedak tengok tajuk ni..(ni aku tipu korang)..
sape yang pulang tu?? hahaha...

Baby Shark telah pun kembali pulang ke pangkuan pemilik asalnye.. x lain x bukan.. aku la.. seorang pelumba yang terjengket-jengket nak naik moto.. lagi2 taim berenti kat trafic light.. abes moto kene senget pasal nk jejak kaki ketanah..
hari ini aku menaiki bas untuk ke Pontian semata-mata ingin mengambil semula Baby aku dari Pomen Udin the Fabricator.. dengan kos yang mencecah 800.. fiber balik kaverset.. spray kaler merun.. spray rangka ngn aksesori kat moto tu.. abes sume kene cat baru.. nasib je dier x spray lampu.. meter ngn fork baru.. alhamdulillah selamat pergi dan pulang.. cume penat sikit la asyk kene redah roadblok je.. mesti kene tahan.. ape dorg ingt aku budak nk amik pmr ke bwk moto tu..

ni la merupakan proses pembedahan terakhir Baby Shark.. da x de perubahan yang akan berlaku padanya lagi.. kalau ade duit lebih ape salahnye kan..

err??gambar aku lupe nk snap la.. nnt la aku uploadkan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan